KIWI BLIR NY GENERALSPONSOR FOR NORWAY CUP

Norway Cup er verdens største og viktigste arena for vennskap og glede. Vi er godt i gang med planleggingen av fotballturneringen for 2021 og vi er derfor stolte over å kunne presentere at vi har inngått avtale med Norges største matvarekjede; Kiwi som ny Generalsponsor for turneringen.

«Det er godt at vi har selskaper som Kiwi som virkelig forstår at Norway Cup er en viktig inspirasjonskilde for mange barn og unge. Vi gleder oss til å samarbeide med dem til det beste for både arrangementet og Kiwi»- sier Generalsekretær i Bækkelagets Sportsklub/Norway Cup Pål Trælvik.

Avtalen er i første omgang på 3 år med mulighet til forlengelse.
«Det er mange årsaker til at Norway Cup og KIWI er en veldig god match. Først og fremst må Norway Cup være Norges – og kanskje et av verdens – største arrangement for inkludering og mangfold. Det heier vi på» – sier administrerende direktør i Kiwi Jan Paul Bjørkøy. Barnefamilier er en av KIWIs viktigste målgrupper, og Norway Cup er jo en fantastisk arena for barnefamiliene.

«Samtidig brenner de for bærekraft, særlig når det gjelder fellesskap og likestilling. Vi gleder oss til å dele små og store øyeblikk på den Ekebergsletta i årene framover» fortsetter Bjørkøy. «2020 har vært et meget spesielt år og mange potensielle sponsorer er naturligvis avventende, derfor er det spesielt gledelig at Kiwi tar ansvar og inngår et sponsorat tross situasjonen»,- avslutter markeds- og kommunikasjonssjef Trygve Nielsen i Norway Cup.

Markedssjef i Norway Cup Trygve Nielsen og adm.dir. i Kiwi Jan Paul Bjørkøy.