Flere morsomme aktiviteter på Ekebergsletta – Norway Cup inngår samarbeid med LEGO System A/S

Norway Cup har fått med seg en ny internasjonal partner – LEGO System A/S – på en ny 2-års avtale.

LEGO(R) skal skape morsomme aktiviteter for barn og unge på Ekebergsletta under Norway Cup-uken og stiller med aktivering, premier og diverse annen moro. Selve aktiveringen vil være en del av det populære konseptet «Fun Park», hvor deltagere har fått muligheten til å teste blant annet snowboard, klatring og skateboarding.

Nøyaktig hvilke aktiviteter LEGO stiller med ikke er 100 % spikret, men Norway Cup kan røpe at det blant annet blir Duplo-område for de minste, LEGO Boost, byggekonkurranser og diverse digitale konkurranser.

trygve.line.LEGO avtale

 

 

 

 

 

Marked- og Sponsorsjef i Norway Cup, Trygve Nielsen, med Line Ann La Cour, Brand Relations and Events Manager, Nordic Marketing i LEGO.

– Å få LEGO med på laget er selvsagt et stort løft for oss. Da tenker jeg Ikke bare på Fun Park, men turneringen i sin helhet. LEGO er et internasjonalt ikon blant både unge og gamle i hele verden, og ett brand som er forbundet med invasjon, glede og moro. Nøyaktig slik vi ønsker at Norway Cup skal fremstå, sier Trygve Nielsen.

LEGO på sin side, er svært fornøyd med å jobbe med verdens største fotballturnering:

– Å ha gode muligheter for at leke er av avgjørende betydning for barns utvikling og trivsel. Vår Play Well Report fra 2018 viser, at både barn og voksne gjerne vil have mere tid til å leke. Derfor er vi glade for, at vårt samarbeid med Norway Cup gir barn – og voksne – en mulighet for å leke innimellom spennende fotballkamper, sier Line Ann La Cour, Brand Relations and Events Manager, Nordic Marketing i LEGO.